Lajkonik

Lajkonik

Lajkonik jako lider w kategorii słonego pieczywa towarzyszy konsumentom od ponad 100 lat, uprzyjemniając im zarówno niezobowiązujące jak i oficjalne spotkania. Od 2015 roku rolę kompana spotkań podkreśla również nowe hasło przewodnie Lajkonika – „Dobrze się spotkać”. Zachęca ono do czerpania radości z codziennych i niezobowiązujących spotkań.

Pielęgnowana od lat tradycja wypieku zaowocowała uznaniem konsumentów. Lajkonik to marka znana i rozpoznawana przez 93% konsumentów* oraz obecna w co drugim domu w Polsce**. Z kolei paluszki, krakersy, precelki i talarki Lajkonika z dumą noszą miano numeru 1 w Polsce***. Klasykiem kategorii są paluszki. Dzięki wielu dostępnym wariatom każdy amator pieczywa znajdzie wśród nich coś dla siebie: klasyczne słone, delikatne Juniory, intensywne cebulkowe lub nowe paluszki extra cienkie. Gama paluszków doceniana jest corocznie zarówno przez konsumentów jak i detalistów, którzy przyznali im w ostatnim roku nagrody: Przeboje FMCG 2016 oraz Hit Handlu 2016.

Klasyczne wypieki Lajkonika doskonale uzupełnia linia Lajkonik Junior skierowana w szczególności do rodzin z dziećmi. Produkty takie, jak Junior Safari, Wesołe Literki, czy nowość – Junior W Podróży, dzięki przyciągającym uwagę kształtom, pobudzają wyobraźnię i uwalniają kreatywność – przestają być zwykłą przekąską, a stają się nieodłączonym kompanem rodzinnych zabaw.

Ponadto, serca konsumentów zdobywają nowości Lajkonika: Rewersy i Kulki. Rewersy to delikatna i chrupiąca przekąska, która wpisując się w trendy kulinarne, oferuje, poza klasycznym solonym wariantem, smak ziół prowansalskich oraz pomidora z bazylią. Kulki, z kolei, to idealna odpowiedź na potrzeby dzisiejszego konsumenta: jest wypiekana, bardzo chrupiąca, dobrze przyprawiona oraz ma niewielki „wkręcający” kształt. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: papryki, pizzy i solonym.

*IQS Quant Group, Pieczywo słone badanie tracking’owe, N=200, Konsumenci słonych wypieków, 2015

**GfK Consumer Panel Services, Panel Gospodarstw Domowych, N=8000 GD, 2015

***Lajkonik Snacks za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże, Średnie i Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, sprzedaż wartościowa w PLN w okresie I-XII 2015 w kategorii słonych przekąsek.

Lajkonik
Lajkonik

Więcej: www.lajkonik.pl